فویل طرح دار ایزوگام و کاربرد آن

فویل طرح دار ایزوگام چیه؟

در حال حاضر جدیدترین فویل های طرح دار تولید شده و به صورت عمده به فروش می رسد که در صنعت ایزوگام از آن استفاده بسیاری می شود. فویل های طرح دار نقش ها و رنگ های متنوع داشته و بسیار زیبا و با کیفیت 25 و 30 میکرون ضخامت تولید می شوند. فویل های طرح دار مانند نقش چمنی، آجرنما، ورساچه، آجر نمای رنگی و غیره تولید می شود. در واقع فویل طرح دار فویل طرح دار نوعی فویل جدید با فناوری تازه و پیشرفته است که می تواند جای خود را در صنایع دیگر هم باز کند. قیمت فویل های طرح دار کمی گران تر از نوع ساده ی آن است اما با توجه به این که گستردگی استفاده از این فویل ها بیشتر است خرید آن ها مقرون به صرفه به نظر می رسد. فویل های وارداتی طرح دار در هنگام ثبت سفارش مورد بررسی قرار می گیرند که با توجه به موجودی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند. استفاده از فویل های طرح دار به دلیل مقاومت بالاتر آن ها و زیبایی خاصی که دارند در بیشتر صنایع بسته بندی هم مورد استفاده قرار می گیرد و در کارخانجات تولید ایزوگام هم استفاده از فویل های طرح دار از استقبال خوبی برخوردار است و برای استفاده در پروژه های ساختمانی توصیه می شود.

فویل آلومینیوم ایزوگام

نقشی که فویل آلومینیوم در استحکام ایزوگام دارد بسیار مهم است و می تواند توانایی و کاربرد آن را افزایش دهد.
فویل هایی که برای روکش ایزوگام به کار برده می شود ممکن است ساده و یا طرح دار بوده و از بهترین کیفیت برخوردار هستند.

قیمت فویل طرح دار چه فرقی با فویل عادی داره؟

فویل های طرح دار بسته به رنگ و نوع و تفاوت طرح ها با یکدیگر متفاوت است و حتی قیمت آن با فویل عادی هم اختلاف قیمت دارد چرا که دارای ضخامت بیشتری است و در عین حال دارای طرح های متنوعی است و گارنتی و ضمانت فروش آن هم از فویل های آلومینیومی معمولی بیشتر است.

کاربرد فویل طرح دار

فویل طرح دار در بسیاری از صنایع مانند صنعت بسته بندی و ایزوگام مصرف می شود و در حال حاضر کارخانجات تولید عایق های رطوبتی از آن استقبال روز افزونی کرده اند و با تولید ایزوگام با فویل طرح دار و به صورت دو لایه روکش دار رویکرد جدیدی را ارائه داده اند. فویل طرح دار با توجه به رنگ و طرح مورد نظر مود استفاده قرار می گیرد. در صنعت ایزوگام ایزوگام فویل طرح دار برای دیوارها، کف استخر، و یا زمین های ورزشی و بازی مورد استقبال قرار می گیرد. حتی تزیین ظروف با فویل های طرح دار در مجالس و مجامع مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. حتی فویل های طرح دار چوب و سنگ برای دیوارها استفاده می شود و مقرون به صرفه است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *