فویل آلومینیوم صادراتی

فویل آلومینیومی صادراتی به عراق

فویل آلومینیوم صادراتی
میتوانید با مشاهده محصولات تولیدشده و صادراتی شرکت فویل ایران  درکوتاهترین بازه ی زمانی از قسمت تماس باما سفارش تان را ثبت کنید.

انواع فویل آلومینیومی جهت صادرات به عراق

1-فویل آلومینیومی عرض 80سانتیمتر

2-فویل آلومینیومی عرض 30سانتی متر

3-فویل آلومینیومی عرض 45سانتی متر

4-فویل آلومینیومی جهت درب آب معدنی های لیوانی

5-فویل آلومینیومی درب قلیان

1-فویل آلومینیومی عرض 80سانتیمتر

 1-1 بخش زیادی از فویل های صادراتی به عراق به شکل رول های با عرض 80 سانتی متر و ضخامت های 35تا 50 میکرون بسته بندی شده در رول های 2تا 5کیلویی می باشند.

فویل آلومینیومی 80سانتی

 1-2نوع دیگری از فویل آلومینیومی  80سانت بصورت رول های 1متری بسته بندی شده می باشند که البته اخیرا تمایل بازار مصرفی عراق به رول های 90*80 سانتی متر بیشتر شده است.دراین نوع فویل بسته بندی هررول فویل آلومینیوم در یک جعبه مقوایی وهر 48 جعبه داخل یک کارتن مادر قرار می گیرد.

فویل آلومینیوم 80 سانت

2-فویل آلومینیومی عرض 30سانتیمتر

فویل آلومینیومی با ضخامت 14میکرون عرض 30سانتی متر بعنوان یکی از پرطرفدارترین انواع فویل آلومینیومی مورد مصرف در رستوران ها، منازل جهت پخت و پز و بسته بندی می باشد که همچون بازار داخلی، درکشور عراق نیز بازار فروش خوبی دارد.

یکی از معمول ترین انواع بسته بندی فویل آلومینیومی 30سانتی متر رول های با طول 8متر باضخامت 14میکرون می باشد که درکارتن های 24عددی بسته بندی شده و هررول داخل 1جعبه مقوایی جای داده می شود.

فویل آلومینیوم 30سانتی

3-فویل آلومینیومی عرض 45سانتیمتر

فویل آلومینیومی مواد غذایی عرض 45سانتی متر هم مشابه  فویل آلومینیومی با ضخامت 14میکرون عرض 30سانتی متر در رستوران ها و منازل و بسته بندی می باشد که صخامت های 14 و20میکرون متداول ترین نوع سفارش که هم بصورت رول های یک کیلویی و هم به صورت رول های 3 و 8متری می باشد.

فویل آلومینیوم 45سانتی

4-فویل آلومینیومی جهت آب معدنی های لیوانی

فویل آلومینیومی مورد مصرف آب معدنی لیوانی در بسته بندی بصورت یک فیلم دولایه از فویل آلومینیومی باضخامت 12میکرون و پلی استر با ضخامت 12میکرون و یک لایه لاک در قسمت آلومینیوم جهت سیل شدن به ظروف پت می باشد.مصرف این آب معدنی ها در کشور عراق که سالانه تابستان بسیار گرمی را سپری می کنند و همچنین در ایام محرم و اربعین که پذیرای زائران بسیار زیادی می باشد مرسوم است.

5-فویل آلومینیومی سرقلیان

استفاده از قلیان به طور گسترده در عراق و دیگر کشورهای عربی بسیار مرسوم است و فویل آلومینیومی جزء لاینفک قلیان می باشد.

کشور عراق بازار بسیار خوبی برای فویل های آلومینیومی قلیان می باشد.این نوع فویل آلومینیوم از 20میکرون تا 80میکرون ضخامت دارد و در عرض های 12و 15سانتی متر تولید می شود اما می توان گفت پرمصرف ترین نوع فویل آلومینیومی قلیان مرسوم در بازار عراق، فویل آلومینیومی با ضخامت 20میکرون و عرض 12سانتی متر با طول 5متر می باشد.

بسته بندی این فویل هم هر رول داخل یک جعبه قرار گرفته و معمولا کارتن ها بصورت 30 عددی بسته بندی می گردند.

ضمن اینکه گاهی برای استفاده راحت تر از فویل ها، لبه ی جعبه ها را تیغه اره دار کار می کنند تا هنگام استفاده امکان برش فویل وجود داشته باشد.

فویل قلیان
فویل آلومینیوم صادراتی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *